tisdag 21 juni 2016

Vegansk midsommarmat från Vegologi 2016

För några år sedan sammanställde jag några av mina sommarrecept som en lista på matförslag inför midsommar. Sedan dess har den listan varit väldigt populär varje sommar, och inte minst de senaste veckorna. Eftersom jag gjort många fler recept sedan den listan publicerades har jag nu gjort en ny, och inkluderat alla mina bästa sommarrecept! Håll till godo, och sprid gärna länken i sociala medier!

Givetvis tycker jag även att ni bör bjuda på hemlagad glass med recept ur min glasskokbok Glass åt alla! Boken kan ni om ni inte redan äger den köpa direkt av mig genom att skicka ett mail (adressen finns i högerspalten) eller ett meddelande till vår facebook-sida.



Här är några av mina förslag till midsommarmat:


Sallader

Såser och röror

Varmrätter

Desserter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin